Saturday 17 December 2011

Blogger paling-paling super duper Noob!

Assalammualaikum :))

Who's the super duper noob?? Fatin Afiqah. Jyeahhh! dengan nada yg sangat akur lg tragis. Gua la yg paling noob abad ini. Dah beberapa hari gua buat belog, tp Ohhh sedih........................... Gua tak tahu menahu ape yg boleh buat belog korang korang dan korang jd oosemmm. Rasa diri ini seperti sebutir pasir di tepi batu gunung yg besar gedabak bile skodeng belog 
http://kupukupukecik.blogspot.com/ dan nisamenaip.blogspot.com . 


Terasa sgt malu lalu berfikir ''kenapakah aku gatai tgn sgt nk create blog klau tak gheti guna??''


Awat jd lagu ni ceq oiii.. habaq mai siket? Ni nk habaq la ni.. Gua tidak mahir mengedit guna HTML bagai tu. So, dgn penuh rasa kekesalan gua lukis sendiri sampai jd cenggini :-

tetibe rase dipermainkan oleh blog. tp gua sendiri yg buta IT !

Gua nanges tgk blog gua yg cantik menarik tertarik kau memang kebabom nih dr tgh hari td. 600 baldi gua tadah air mata yg bercucuran nih. #ok TIPU..... T___T


Pada ibu2, bapak2, adik2, kakak2, abang2, perdana menteri, anak tan sri dan cucu sultan yg pro dalam blogging nih harap bole tunjuk ajar because I'm very interested in blogging. Tp tak tau cmne nk buat. I'm begging you to teach me! I'm begging you! 


Ok ckup2. Kang takot plak org nak tolong. Asyik membegging je. setakat ni saje utk malam ni.


p/s : dr insan lg kudus mudus pd abad semesta ini .

No comments:

Post a Comment